צרו איתנו קשר

פקס: 08-9494944

כתובת: המעיין 1, מודיעין-מכבים-רעות

שעות פעילות: א׳-ה׳ 08:00-17:00

שירות לקוחות

חברת יורם רהב שמה דגש רב על הלקוח ובראש ובראשונה ברמת השרות המוצעת ללקוחותיה והדרך בה הם תופסים את השרות הניתן להם. חברת יורם רהב מקפידה היטב על איכות מוצריה ומשקיעה משאבים רבים מדי שנה על מנת להעניק חווית שירות מצוינת ללקוחותינו תוך הקפדה יתרה בטיפוח ובשמירה על מקצועיות ואמינות.
מערך השירות של יורם רהב הוא חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה של מותגי החברה ומההבטחה שלנו לצרכן. המערך מושתת על אנשי מכירות מקצועיים ומיומנים, המעניקים ייעוץ והדרכה בכל רחבי הארץ ופריסת טכנאים רחבה בפריסה ארצית מלאה, נציגי שירות טלפוני אדיבים הפועלים ממוקד טלפוני. כל אחד ואחת מאתנו רואה בשביעות רצון הלקוח ערך עליון ומחויב לזה באופן אישי.
אנו בחברת יורם רהב גאים להוביל את מערך השירות למצוינות ומודים לכם שבחרתם במוצרי החברה ומבטיחים לעשות הכול על מנת לעמוד בציפיותיכם מאתנו.

אמנת שירות יורם רהב

אמנת השירות מבטאת את מחויבותנו להעניק לך שירות איכותי ויעיל. שביעות רצונך היא ערך עליון בעינינו. אנו נעשה כל מאמץ להבין נכונה את צרכיך ולהעניק לך מענה הולם.
פנייה בטלפון תענה במהירות ובאדיבות על ידי נציג שירות מיומן ומקצועי, אשר במקרים רבים יוכל לסייע לך באמצעות הדרכה בטלפון, זאת בכדי לחסוך לך זמן המתנה לביקור בית.
נטפל במוצר שברשותך על ידי טכנאים מוסמכים, עד 3 ימי עבודה (לא כולל ערבי שבת וחג) מרגע פנייתך אלינו, אלא אם נסכם איתך אחרת.
מסגרת זמן ההמתנה לטכנאי ביום הביקור תהיה לכל היותר שעתיים, אלא אם נסכם אחרת עמך.
פנייה בכתב תזכה לתגובה תוך 2 ימי עבודה מיום רישום קבלתה במשרדנו – בטלפון או במענה בכתב. כל פנייה בכתב תענה במכתב תשובה.
אנו מתחייבים לחלקי חילוף למוצרינו ל-25 שנה.
נמשיך ונייעל באופן מתמיד את תהליכי השירות תוך שילוב של טכנולוגיות תומכות שירות מתקדמות.